Har du brug for hjælp?

Søger du efter svar, har glemt noget i et af vores flyvil du gerne løse et problem, eller har du ris og ros, finder du her, hvordan du kontakter os.

Kundeservice

Tlf.: +45 75 33 16 11

E-mail: [email protected]

Åbningstider 

Kl. 08.00 - 16.30


Forsinket & mistet bagage

Du skal omgående give vores repræsentanter besked om, at din bagage ikke er ankommet med samme fly som dig.

De vil give dig en sagsrapport (Property Irregularity Report/PIR) med et unikt referencenummer, der skal opbevares, indtil sagen er afsluttet. 

Check bagagestatus online på World Tracer

eller benyt kontaktdetaljerne på PIR rapport modtaget i lufthavnen.

Når bagagen er dukket op, bliver du kontaktet for at aftale levering af den.

 

Erstatning af nødvendige ting.

Du har ret til at få erstattet køb af nødvendige toiletartikler og andre fornødenheder, hvis bagagen er forsinket på din udrejse.

Du kan få erstattet disse udgifter indenfor rimelighedens grænser. Gem kvitteringer for erstatnings køb. Erstatning ydes udelukkende ud fra genstandens funktionsværdi.

 


Glemte sager

Kontakt den pågældende lufthavns hittegods / Lost and Found

Åbningstider 

Iflg. gældende kontors åbningstider


Ris og Ros

[email protected]


 

Vi følger de retningslinjer for kompensation og assistance der er os pålagt af EU, se rettighederne her:  EU Passager rettigheder

 

 

 

 


Kontakt info

SUN-AIR of Scandinavia A/S
Postboks 243
Cumulusvej 10
DK-7190 Billund
Danmark
CVR 83591528

Billetkontor

Tlf. +45 75 33 16 11
Tlf. +45 76 50 01 00
[email protected]

Affiliated member of oneworld alliance          

Følg os
Luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere